loading...
بزرگترین سایت کنکور
پریسا شمس بازدید : 651 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

امیرمحمود هوشمند رتبه دو انسانی در کنکور سال 91

 

از آقای هوشمند خواهش می کنم که ابتدا خودتان را معرفی کنید بفرمایید که اهل کدام شهر هستید و رتبه منطقه تان چند است؟

امیر محمود هوشمند هستم از کرمان رتبه دو کشور در رشته انسانی و رتبه یک منطقه 2

 

در چند آزمون شرکت کردید و چند غیبت داشتید؟

غیبت نداشتم.

 

بچه های کرمان امسال نتایج خیلی خوبی را به دست آوردند شما علت را چه می دانید؟

مدارس کرمان در سطح کشور مدارس مطرحی هستند، البته چون مدارس دخترانه و پسرانه با هم رقابت دارند آزمون های کانون باعث شد که رقابت بین مدارس بسیار شدیدتر شود و باعث پیشرفت درسی بچه ها شده که از رتبه های برتر مشخص است.

 

شما در بین دو عامل هوش و استعداد و زحمت و تلاش کدام را در موفقیت خودتان مؤثر می دانید؟

نظر شخصی من این است که 15% استعداد است و بقیه به تلاش و زحمت.

 

شما دفتر برنامه ریزی داشتید؟

بله داشتم.

 

به طور متوسط هفته ای چند ساعت درس می خواندید؟

موقعی که تازه شروع کرده بودم حدوداً 40-50 ساعت در هفته بود اما در اواخر تا 70 ساعت هم رسید.

 

در آغاز هم ساعت مطالعه تان زیاد بود یعنی از همان زمانی که به مدرسه می رفتید هفته ای 50 ساعت می خواندید؟

بله من این گونه حساب می کنم که موقعی که در تاکسی بودم تا مدرسه و در زنگ های تفریح هم من درس می خواندم و وقت تلف شده نداشتم تنها روز استراحت من جمعه قبل از آزمون سراسری بود.

 

سخت کوشی و تلاش را چگونه به دست آوردید از کودکی این گونه بودید و یا محیط خانواده تان این گونه بود این اراده از کجا در شما ایجاد شد؟

این را مدیون پدر و مادرم هستم.

 

آن ها چه کار کردند؟

شغل پدر من کشاورزی است. کشاورزی هم شغلی است که واقعاً به سخت کوشی نیاز دارد و من این سخت کوشی را از پدرم یاد گرفتم.

 

یعنی از سال اول سخت کوش بودید؟

بله من همیشه شاگرد اول بودم از ابتدایی تا دبیرستان.

 

وقتی در تاکسی درس می خواندید اطرافیان به شما طعنه نمی زدند؟

از این حرف ها بود، ولی من توجه نمی کردم و فقط به هدفم فکر می کردم.

 

شما آن ها را تحت تأثیر قرار دادید یا آن ها آیا توانستید که الگوی برای سایر دانش آموزان باشید؟

بعضی از دانش آموزان وقتی من را می دیدند آن ها هم درس می خواندند ولی بعضی ها نه.

 

شما گفتید که اصلاً غیبت نداشتید یعنی هیچ وقت پیش نیامده بود که نخواهید در آزمون شرکت کنید؟

البته پیش می آید که آدم از برنامه عقب بماند ولی از پشتیبانم آقای زمانی یاد گرفتم که ممکن است آدم از برنامه عقب بماند و به برنامه نرسد اما چیزی که مهم است این ژ است که در آزمون باید شرکت کنید.

منبع: کنکور کمپ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نوین پی سی :: نوین ترین فروشگاه آنلاین در ایران
  • ملودی
  • ღ♥ღ پارمیدا ღ♥ღ
  • گـــوگــــولی
  • زیست شناسی شهریار
  • کریستیانو رونالدو
  • قروقاطی ودرهم برهم
  • عاشقانه های یه دختر15ساله
  • بیاترول
  • هرچی که تو بخوای
  • دختر مهربان
  • مهرداد موزیک آنلاین
  • از شیر مرغ تا جوون آدمی زاد
  • وبلاگ ترول وسرگرمي WOWA
  • هرچی دلمودلت بخواد
  • گنجینه عربی
  • ورود ممنوع
  • حسابداری کردستان
  • خنده بازار
  • قرمز کله غازی
  • حجاب فاطҐے
  • سلطان جدایی
  • دنیای قشنگ من
  • خدایا رهایم مکن!
  • مبارزه با شیطان-2
  • یه فانتزی کوچولو
  • شاعرانه
  • شخصی-تفریحی
  • کنکور آسان نیست
  • کنکوری
  • همه چيزدرموردرئال مادريد
  • ☆ ستاره ی آسمونی ☆
  • دختر صورتی
  • تاریخ باستان ایران
  • عاشقانه های پسرک عاشق
  • ورود براي عموم دهه ها آزاد است
  • اخبار جدید استقلال
  • ترول
  • لبخند
  • ♥●•٠·˙دخمل ها رو عشقه˙·٠•●♥
  • ضد هرچی پسر تو دنیا
  • آخرین اخبار و حواشی باشگاه استقلال
  • عشقولانه
  • روانشناسی کودک
  • دنیای سرگرمی وتفریحی
  • عشق ممنوع
  • جک خنده دار / ترول/ عکس خنده دار
  • گزینه2
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,674
  • بازدید ماه : 1,674
  • بازدید سال : 43,675
  • بازدید کلی : 477,461
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

     

    جهت گفتگوی مستقیم با ما بر روی آیکن زیر کلیک کنید

    پشتیبانی