زمان جاري : یکشنبه 17 تیر 1403 - 9:58 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

قوانین انجمن کنکور کمپ

لطفا قبل از هر گونه فعالیت در انجمن ، ابتدا یک دور این قوانین را مطالعه کنید





قوانین نام کاربری

1- تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند.

2- استفاده از آدرس سایت به صورت yoursite.ir به عنوان نام کاربری ممنوع می باشد و در صورت مشاهده مسدود خواهد شد.

3- حتی المقدور نام كاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید. تغییرنام کاربران به فارسی انجام نخواهد شد.

4- فعالیت در انجمن تنها با یک نام کاربری مجاز می باشد. در صورت مشاهده کاربر با چند نام کاربری دسترسی کلیه نام های کاربری به انجمن مسدود خواهد شد.





قوانین ارسال پست و تاپیک

5- قبل از طرح پرسش ، درخواست کمک و ... ابتدا از قسمت جستجوی انجمن استفاده کنید.

6- کاربران انجمن می بایست در هنگام ارسال پست و پیام از کلمات مناسب استفاده نمایند و هر گونه توهین ، بی احترامی ، تمسخر و ایجاد دلسردی در متن ارسال شده توسط کاربر ممنوع می باشد.

7- تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

8- برای تاپیک ها از عنوان مناسب استفاده کنید. عنوان هایی که شامل کلماتی مثل " ضروری " فوری " کمک " باشند حذف خواهند شد.عنوان تاپیک باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های تاپیک باشد. لطفا در هنگام ایجاد تاپیک به این نکته توجه کنید تا تاپیک شما بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گیرد
عنوان نامناسب : تورو خدا کمک کنید ........ !
عنوان مناسب : سوال در رابطه با درس ریاضی

9- در تاپیک ها ، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشکر استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی ، خوب بود ، ممنون و... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها ميشوند.

10- در صورت ارسال اسپم ، پاسخ های نامربوط و راه حل های ناکارامد و اظهار نظر در رابطه با موضوع نامربوط ( در موضوعات پرسش و پاسخ ) پست کاربر بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. هرگونه بحثي‌ که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي‌ خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد. بنابراين کاربران موظف هستند از تاپيک هاي ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگيري کنند. در صورتي‌ که کاربري باعث انحراف تاپيک هاي ارسالي‌ شما شد ميتوانيد لينک تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.

11- بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 24 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

12- سعی کنید تصاویر در خود انجمن پیوست و آپلود کنید .

13- در پست ها از فونت بزرگ و رنگ های زننده استفاده نکنید.

14- پست ها یا تاپیک های شامل Yahoo ID و شماره تماس ، بدون اطلاع قبلی حذف میشوند ، در صورت تکرار کاربر خاطی یک هفته بن خواهد شد .

15- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

16- زبان اصلی این انجمن فارسی است، لطفا در هنگام ارسال مطالب فارسی تایپ کنید .

17- لطفا در هنگام طرح سوالات خود ، آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد، بدين معني که در صورتي که سوال هاي گوناگوني داريد، آنها را در چندين موضوع جداگانه مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک موضوع خودداري فرماييد.

18- لطفاً در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک بحث عمومي باز کنيد





قوانین فایل های پیوست

19- فضای کافی جهت آپلود فایل ها در انجمن در نظر گرفته شده است پس لطفا تمامی فایل ها در انجمن پیوست کنید .

20- قرار دادن پسورد برای فایل های پیوست ممنوع است، تنها پسورد مجاز www.konkurcamp.rzb.ir می باشد.

21- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد





قوانین پیام خصوصی و پیغام بازدید کننده

22- ارسال هرز نامه ها و پیام های تبلیغاتی به هر شکل ممنوع می باشد.

23- پشتیبانی برای اعضای انجمن فقط در انجمن انجام میشود، از مطرح کردن مشکلات خود در پیام خصوصی و کاربری مدیران خودداری کنید.

24- تاپیک ها به ترتیب جواب داده خواهند شد ، از ارسال لینک تاپیک خود به مدیران در پیام خصوصی و کاربری برای سریعتر پاسخ گرفتن جدا خودداری کنید.





قوانین امضا

25- عکس های با حجم و سایز بالا صفحات را سنگین و حقوق کاربران را ضایع میکند. استفاده از این موارد ممنوع می باشد.





قوانین عمومی

26- در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت تکرار از انجمن اخراج خواهد شد.

27- پست ها و یا تاپیک های حاوی فروش جزوه و لوح فشرده به هر صورت ،ممنوع می باشند. در صورت مشاهده تاپیک های مورد نظر بدون اطلاع قبلی حذف می شوند و در صورت تکرار کاربر خاطی یک هفته بن خواهد شد.

28- از مطرح کردن مطالب خلاف قوانین جمهوری اسلامی و مطالبی که جزء جرائم رایانه ای محسوب میشوند جدا خودداری کنید . لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

29- تبلیغات مجاز فقط و فقط در قسمت بازارچه مجاز است و تبلیغ هرگونه سایت های دیگر در انجمن بدون اطلاع قبلی حذف خواهند شد .

30- تبلیغ برای جذب مدیر و کاربر در تمام قسمت ها ممنوع می باشد و کاربر خاطی اخراج خواهد شد

31- معرفی سایت های سودجو و کلاه بردار در انجمن ممنوع می باشد و تاپیک هایی که در رابطه با اینگونه مسائل باشد حذف خواهند شد !

32- بحث ها و منازعات و مشکلات شخصی خود را در بیرون از انجمن حل کنید. مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها و پست ها به شدت پرهیز